torsdag 6 november 2008

Välkommen hem Aida, min sköna kund som varit borta i thailand ett bra tag. Jag och Aida har jobbat på att växa ut hennes hår och tro mig det har gett resultat. Ska leta fram några gamla bilder från tiden då hon var korthårig och hade gett upp hoppet på att få långt. Hon är ett bra exempel på att allas hår verkligen kan växa och bli långt. Jag tröttnar aldrig på att säga det, däremot så tröttnar jag på att höra att det inte går!




Idag har vi haft fullt ös på salongen vi har dessutom gjort en makeover på Pauline, våran vackra sång fågel, som behövde lite utav våran karisma för hennes skivomslag.



Själv har man jobbat på som vanligt, kom iväg till Nas konserten i sista sekund. Tack vare en väldigt omtänksam person som levererade Vip biljetter till konserten. Det här me Vip förstod jag dock inte, det var inte som om att man såg bättre därifrån. Hur som helst så var konserten ganska down to earth och bra. Gillade att det inte va så mycket show off utan bara en ren show faktiskt. Kändes som att alla verkligen var där för musiken för engångskull.





Inga kommentarer: