lördag 8 maj 2010

TYLÖSAND

Nu är vi på Redken symposium i Tylösand. Jag och Tanja är för första gången helt borta från
salongen samtidigt och kan för första gången njuta av en helg ihop! Under dagen har vi varit på seminarier om årets trender. Tydligen finns det sex trender i år kom inte ihåg alla men några är rock'n'roll, turkos, glädje ( ute me att se tuff och sur ut). Jordbruk typ inne att odla och baka och klä sig som
En cowgirl. Tänk slitna jeans, stövlar och strå hatt. Ironi är också inne typ dyr LV väska med en japansk serie figur på som nästan ser nedkladdat ut. Hemmafruar är inne och så kommer vi få se ett antal kontroversiella reklam kampanjer där rökning och att peka F fingret ingår. Hur som helst så behöver vi inte följa alla trender men nu vet vi iallafall vad som pågår.

Sen va vi på visning där vi såg Larson och Langes nya V kollektion. Den ba bra och inspirerande, eftersom vi älskar inspiration så kommer vi komma hem helt ny gräddade me ideer.

Nu ska vi snart käka middag sen är det fest. Tanja har svårt att bestämma sig vilka skor hon ska ha och jag svårt att bestämma outfitt.




- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

Tomas sa...

Hej Afrokarisma.
Vilken snygg blogg ni har.
Visst var det en bra helg i tylösand med massor av bra,och imspererande visningar och föreläsare. Ni är välkommna att vara med och blogga på hallberts.se klicka på bloggen på vår hemsida.
Tomas.

Anonym sa...

Hej Afrokarisma. Nu när sommaren är här undrar jag om ni har tips om hur man kan sköta sitt hår; till exempel finns det kräm för afro/krulligt hår som skyddar mot UV ljus? En kvinna som mig med afrohår som vill bada i havet är det ngt jag måste applecera på håret innan jag hoppar in eller är det bara att skeppa och hoja?:) Finns det ngra snygga sommar hår trender som ni kan tipsa för krulligt eller lockigt?

Ha det BÄST!!!

Anonym sa...

Tanja och sina skor haha

Anonym sa...

trist at ni inte uppdaterar er blogg så ofta:(

Unknown sa...

Hej!

Vilken Ga.Ma-plattång tycker ni är bäst? :D ska nämligen beställa en nu, men vet inte vilken. Tror ni att Ga.Ma CP3 är bättre än Ga.Ma CP1 (el classico)? För det finns sen typ tre olika CP3-varianter, men jag vill ha en av de två med laser och tänkte satsa på den "digitala" dock förstår jag inte skillnaden på GA.MA CP3 TOURMALINE LASER-ION och GA.MA CP3 DIGITAL LASER ION TOURMALINE.

Skulle bli sjukt tacksam om ni proffs hjälper till att reda ut dessa frågetecken! :-)

Kramar!

Pass4Sure sa...

i love this interesting blog post and your picture is awesome i love this blog thanks for sharing this post.

vuhelp.net sa...

So nice blogger