onsdag 10 september 2008

En sån underbar dag har det varit idag trots att det har regnat ute. Skönt att man jobbade hela dagen och slapp vara ute i det kalla vädret. Hela teamet är nu på plats igen, Sarah är tillbaka med en fin solbränna från Spanien och Hanse från London. Alla har mycket att göra och vi jobbar över nästan varje dag för att ingen ska behöva vara utan tid. Efter att ha väntat i en vecka på att få mitt långa hår igen så blev det av i morse, gissa om jag blev glad :) Trivdes i det korta men det är ändå nån speciell känsla när man har långt hår, paff, på 1 1/2 gjorde Hanse jobbet och nedan blev resultatet med adorables hår, kan beställas via salongen. Håret finns i olika längder, strukturer och färger. Mycket bra jobbat Hanse. Inte nog med den fina förlängningen jag fick så kom även den exklusiva presenten från Sarah med Dior lack! Och som om det ej vore nog, mobilen jag tar bild med c 902 från min man, det är som om jag fyllde år eller nåt haha. Trevlig kväll






2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin du blev Tanja, håller verkligen med att det är ngt speciellt med långt hår. Känns mer Kvinnligare hehe. Skönt o höra att man kan beställa Adorable från salongen också:-))) Kram

Urban Hair sa...

Tackar så mycket :) kram Tanja