lördag 10 oktober 2009

Japp, det var länge sen jag skrev eller någon utav oss. Vi har verkligen haft fullt upp på salongen och visst är det ingen ursäkt, men vi vill ju inte heller bara skriva för att skriva. Vi vill ju att ni ska ha något att läsa också.


Vi har spenderat mycket tid ute på kurser och när vi väl varit på salongen så har et varit mycket jobb. Jag har inte ens fått min semester som jag längtat efter så. förhoppningsvis så kommer den. Jag är bara glad över att jag ändå har ett jobb som jag trivs med.

Det roligaste just nu är att kunder vågar pröva nya saker och inte är så rädda för att sticka ut.

Det tråkigaste är nog att hösten är här och vintern runt hörnet.

Igår hade jag min sång fågel Pauline på besök och hon fick en helt ny frisyr, som jag tycker klär henne till max. Långa längder börjar ta över men om vi ska ha kort så får vi inte glömma luggen!

Massa KRAMAR Sarah.

1 kommentar:

Anonym sa...

SNYGGT!