tisdag 19 maj 2009

Back 2 School

Haft fullt upp ända sen lördags. I lördags jobbade vi hela dagen och lite till. I söndags kom jag och Tanja in till salongen tidigt för att styla Loren från diol 2004. Vi höll på hela dan tills solen gick ner, och frisyrerna från plåtningen blev grymt fina.


I måndags fick jag återigen gå upp tidigt för då var det kurs dags på Redken. Vi fördjupade oss mer i klipptekniker oh lärde oss att förstå och skapa olika designs. Idag begav jag mig till Redken studion igen för att gå på ännu mer klipp kurser, skillnaden var att vi även fick lära oss snygga färgtekniker till våra klippningar. Så nu är vi nyinspirerade och taggade, jag ser djupt fram emot min arbetsdag imorn. För nu är vi mycket bättre än vad vi var igår = ).

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ni börjar blogga igen:)))