lördag 7 november 2009

Det är redan november och nu har snön haft års premiär. PÅ salongen har vi jobbart på som vanligt. Både jag och Tanja jobbar på med våra utbildningar på Redken, har typ glömt hur svårt det är att plugga inför ett prov. Det är helt sjukt hur duktig man är på något när man är själv men så fort någon står brevid så kan man inte lika mycket.

Jag är på inspirations jakt, det är inte alltid man får helt fria händer men igår fick jag typ det. Kom på mig själv att jag ville göra allt på en och samma gång men det gick ju inte. Önksa att fler kunder vågade sticka ut mer och pröva lite mer vågade frisyrer.

Tittade på hela säsongen av Housewives of Atlanta den är såå bra man kan typ inte slita sig från datan. Tittar mycket på frisyrer som är inne i Usa och det verkar fortfarande vara kort och halvlångt som gäller därborta. vill bara påminna om att man alltid kan klippa sig i en weave om man inte vill klippa sitt eget. Själv så behåller jag mitt hår långt och svart men jag har vissa funderingar på en förändring kan bara inte bestämma mig.



Jag har äntligen fått min data så jag hoppas att det blir mer att läsa!

Inga kommentarer: