tisdag 19 augusti 2008

Jag vill börja med att välkomna min nya kund som jag hade idag. Hon hade aldrig varit hos frisören tidigare så jag kände mig väldigt hedrad över att få ta i hennes oskyldiga och obehandlade hår.
Förra veckan var det mycket jobb och lite fritid. Sjukt hur snabbt tiden går, ena dagen är det måndag och andra dagen är det redan söndag. Så mycket som måste göras så lite som man hinner.
Förra Veckans frisyr: Blev en hårförlängning med Spanish Wavy, min vackra kund blev nöjd och det blev jag med.



Förra veckans kväll: Blev en hel kväll med Tanja, vi jobbar så mycket så vi hinner knappt umgås utanför jobbet. Men vi styrde upp det i lördags så nu e vi nykära igen hehe.


Träffade även min söta kund Sandra ute, jag måste säga du såg otroligt fin ut och håret ska vi inte ens tala om, känner jag din frisör? hehe...



Förra veckans stora utmaning: Jag bestämde mig för att försöka sluta äta godis. Jag kan berätta att det går skit, klarade inte ens en hel dag. Om ni har några tips snälla dela med er.

Kram Sarah

Inga kommentarer: