fredag 8 augusti 2008

Shine

Jag ska snart till 08 08 08, och sitter och tänker på vad jag ska göra med håret. Det regnar ute och luften är fuktig, vi vet vad det innebär för oss som har ett lockigt afro dolt under det plattade håret. Så först tänkte jag sätt upp det, men sen ångrade jag mig väldigt snabbt. Varför orkar vi inte göra oss fina i håret när det regnar? . Varför inte vara solen bland alla moln? Jag har bestämt mig för att bryta trenden!!! Det är inte som om man promenerar utan paraply i regnet ändå. Och det finns grymma sprayer och behandlingar som underlättar hållbarheten.
Och till er som stylar håret oavsett väder, lova att aldrig sluta!

Här är min torsdags sol, vi gjorde en hel färgning med slingor i luggen. Sen klippte jag av håret så att hon fick en fin och klassig page.




Kram Sarah

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev jätte snyggt!
Älskar frisyren och slingorna.... börjar bli riktigt sugen på några själv!