tisdag 26 augusti 2008

Ok, så ja har funderat lite på kunders begäran om halvlångt hår. Många tycker att halvlångt är tråkigt, att det är kort hår som blivit för långt eller hår som håller på att bli lång men inte riktigt nått dit. Personligen så älskar jag halv långt hår tycker att det ramar in ansiktet och förlänger halsen, och sånt gillar vi!



Fick frågan om vad jag gör när jag har en utväxt eller när håret bara inte fungerar som det ska. Jag har kommit på den bästa lösningen, ett diadem eller pannband fungerar alltid. Grejen är den att man lätt kan styla till håret med hjälp utav accessoarer.


Idag hade vi en väldigt lugn, intim och personlig dag på salongen. Kunder delade med sig utav sina underbara och fantastiska nyheter. Tänker fortfarande på en specifik nyhet som jag fick ta del utav idag och jag kan lova att jag ler…

Kram Sarah

Inga kommentarer: