måndag 25 augusti 2008

Tro

Satt på salongen idag och tänkte på hur tacksam jag är över att jobba med det jag gör. Kan säga att allt detta inte bara handlar om hår. Det handlar verkligen om allt. Jag får lära mig nya saker varje dag och det genom att träffa nya människor dagligen.
I lördags var det en sån grym stämning på salongen, det är vissa dagar som allt bara faller på plats. Det var fullt på salongen med kunder, vänner och familj. Alla pratade och diskuterade med varann och detta har alltid varit bilden av min dröm salong.
Igår tog jag med min brorson på bio vi såg Kungfu Pandan (tror att den heter så). Jag ska berätta en rolig sak, jag lär mig alltid nya saker när jag tittar på barn filmer. Jag och min fyraåriga brorson diskuterade senare på kvällen om hur viktigt det är att tro på sig själv. Hur än omöjligt saker och ting verkar vara så tror jag ofta att det går om man kämpar. Ofta om man inte uppnår sitt mål så brukar man alltid lära sig något nytt och vettigt på vägen. Så vad har man att förlora? Man måste verkligen tro på att det inte finns något större än en själv!
Kram Sarah

Inga kommentarer: