söndag 29 juni 2008

GHD VS G.A.M.A

Jag har tagit mig an uppdraget att testa den nya GHD plattången för att jämföra den med klassikern G.A.M.A. Den nya GHD järnet var grym, håret blev silkes lent och rakt. Men lika rakt blev det utav G.A.M.A plattången. Jag kan helt ärligt säga att det inte alls skiljde så jätte mycket bland de två förutom priset. Det som är bra med en GHD är att den stängs av automatiskt om man inte använder den och att den piper när den är upphettad. Så visst lite flashigare är den. Jag ska inte ljuga en liten skillnad fanns men inte tillräckligt stor för att kalla den bäst.



jag har använt GHD på väsnter sida och G.A.M.A på höger, ni ser lika rakt blev det!




Sarah

1 kommentar:

fresh sa...

Hej, intressant för det är precis det ja ska skriva om på mmin blogg.
Jag är jättesugen på ghd efter att ha vart trogen gama i flertal år.
Men när ja kollar på dig så ser ja att den sidan där du har använt ghd plattisen där är håret mer glansigt och faktiskt lite längre, så ghd plattar bättre:) Men gama är grym men ghd bättre