fredag 6 juni 2008

Jag förstår att många vill se ut som...




eller som...



i håret. Men som dem flesta vet så är detta löshår. Man kan klippa, locka, färga och styla håret som dom. Men den volymen och hållbarheten man får i sin frisyr kommer ej gå att jämföra. Jag vet att jag själv tycker att mitt hår känns tunt och livlöst när jag väl tagit ut mitt löshår. Men faktum är att jag jämför mitt egna med en hår förlängning. När detta inträffar så vet jag att det är dags för en vilo period, och dags för mig att komma ihåg hur mitt verkliga hår känns och ser ut.

Om det nu skulle vara så att löshår verkligen sliter på ditt egna hår, så måste du sluta. Det finns flertal olika metoder att använda och jag är övertygad att det finns en som inte sliter eller förstör ditt hår.

Så låt oss sluta jämföra vårt hår med hollywood kändisar som gör om sina extensions och förnyar sitt hår varje vecka!

Inga kommentarer: