tisdag 17 juni 2008

Vågat

Efter många år har jag nu gjort som jag aldrig trodde att jag skulle göra, KLIPPA mig kort. Efter att ha haft långt hår fick jag ryck igår för en förändring, och det blev det också, en page! Men efter att ha kommit hem så började jag fundera i andra banor åter igen, ännu kortare :) Och kortare blev det idag! Lika bra att köra på när man ändå vågar. Berömmer mig själv faktiskt :) Och så Hanse som gjorde ett bra jobb! Alla borde ha en page hehe. Ändrar man sig så finns alltid löshårs alternativet, nu även med brasilianskt hår på salongen för alla typer av hår, lockigt, vågigt, rakt.
Det har varit mycket inbjudning på olika håll och tyvärr så räcker inte tiden till allt man vill göra. Hann i alla fall med Sarah till Rick Ross konserten som var i fredags på Berns, bra stämmning och sjukt mycket folk. Voice Tv var självklart där och filmade allt roligt som hände. Tack till Simona för vipen!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt vågat av dig Tanja;)

Anonym sa...

Passar dig skitbra, ju!
Och, som du sa till mig, (på skånska) det växer ju tillbaka.... ;)

Urban Hair sa...

Klart det gör, med lite löshår så går det snabbt snabbt :)