söndag 29 juni 2008

När man är fin i håret så...

Lördagen var soft jag tog dagen som den kom och allt bara flöt på som de skulle. Jag åkte hem till min väninna Negin. Hon ska bli make up artist så vi pratade lite smink och hår. Jag brukar nästan aldrig göra detta, men jag fixade faktiskt hennes hår på min fritid av egen vilja. Sedan toga vi hand om mitt hår. När vi väl vara fixade så tyckte vi att det vore dumt om vi bara stannade hemma, så vi bestämde oss för att gå ut och äta middag ihop. Efter middagen blev det en promenad på Gamla stan. Hur som helst så hamnade vi tillslut på en irländsk pub med två vänner till där vi bröt mönstret (eftersom ingen av oss gillar öl) och beställde in Cosmopolitans istället. Till slut så hamnade vi på O-baren och sedan på Spy bar, det blev en trevlig heldag.



Överlyckliga jag fick även ett samtal i fredags och blev tillfrågad ett jobb på en visning för modeveckan på Berns, så nu ska både jag och Tanja dit och styla modeller på tisdag.

Sarah



Inga kommentarer: