onsdag 28 maj 2008

Grattis till Hanse som fyller år idag, vi firade han med en jätte god princess tårta. Alla tog sig en bit förutom jag som tog mig två den var helt perfekt inte för mycket grädde som detr vanligtvis brukar vara.

Jobbade hårt idag mycket permanenter och klippningar,och alla va på bra humör. Kunder var socialare än någonsin och alla pratade med alla. Vi satt i salongen och diskuterade serier och dokusåper, sen fick vi besök av vänner vi inte sett på ett bra tag. Jag och Tanja satt kvar en liten stund efter stängning och pratade på med en vän, sedan rusade jag hem för att snabbt ta ut Harlem (min hund). Efter en lång sommar promenad träffade jag upp tjejerna för en trevlig middag på min FAVORIT restaurang Aroydee. Efter middagen åkte vi hem och avslutade kvällen med Desperate Housewives, Christine och Rules of engagement med andra ord så hade vi en hel kväll med femman.

Sarah


Inga kommentarer: