tisdag 6 maj 2008

KINGSIZE

Veckorna bara flyger iväg, varje dag som kommer försvinner lika snabbt igen. Ska inte klaga, för tiden för värmen till oss som gör att man mår bra och orkar långa dagar. Som Sarah skrev så hade vi kursdag igår med redkens färger. Jag var lite orolig i början, speciellt efter teorin då vi hade den för ca en månad sen, men när man väl började med färgen så var den hur enkel som helst och resultaten kunde inte ha blivit bättre. Jag kunde inte riktigt bestämma för vilken färg jag skulle använda på min kund för det finns såååå mycket att välja mellan så det slutade med tre olika nyanser. Så nu är alla färgerna uppe i hyllorna, trodde aldrig dom skulle ta slut. Helgen var ganska lång, i torsdags var jag ledig så jag och min man bestämde oss för att åka med lillen och hälsa på en kompis i Jönköping. Var skönt att komma bort lite där det är mindre stress, bara koppla av och bli ompysslad :)

Pauline är tillbaka efter att ha tagit det lugnt ett tag, albumet kommer ut efter sommaren. Vi fick nöjet att fixa håret på roliga Pauline, både jag och Sarah hade ont i magen i slutet på kvällen efter all skratt (kan ses i kingsize sid 80) Även fler projekt på gång och det känns super!

Idag har det varit olika behandlingar på salongen, snygga page som fortfarande är inne med riktigt kort kort i nacken, oliks slags färgningar, rakpermanenter, weave rader, cornrows och så endast tvätt med style. Har även hunnit ta lunch med Sarah för att planera allt inom salongen, vi var överrens om allt så det är skönt!

Den 22:a maj är vi bjudna till frisörföretagarna, KUL ska det bli haha

Inga kommentarer: