måndag 12 maj 2008

början på veckan

Ja så var det måndag igen, dagarna går otroligt snabbt, snabbare än någonsin tycker jag. Helgen har som vanligt varit lång, inte bara på jobbet utan utanför jobbet också. Jag gav mig in på något i lördags som jag inte borde gjort egentligen haha. Efter att ha slutat på jobbet så mötte jag upp min man och sonen på t-centralen för att bege oss till djurgården, kändes som evigheter dit, speciellt när lillen ska ena studen sitta i vagnen, sen vill han gå och bli jagad, buren och allt möjligt man kan tänka sig. Vi kom fram till grönan nästan och sedan vände tillbaka till stan för en fika på kungsgatan. Efter att ha suttit en stund kände jag hur mina fötter började värka och att jag bara ville hem och lägga mig, MEN NEJ, min man fick ideén om att vi ska promenera hem till Sundbyberg, "e du galen tänkte jag" men aaa jag gick med på det, haha längst kungsholms strand vidare till sumpan och när vi var hemma då kan jag säga att man var helt slut, haha. Söndag jobbade jag också och samma sak där så blev det en låååång promenad genom stockholm, men denna gången ingen promenad hem :)
Efter den långa helgen så känns det skönt att vara tillbaka på jobbet och alla dessa rutiner.

Passa på och bli nagelfin nu till sommaren hos Zoi och få 20% på nagelförlängning! Själv har jag inte hunnit fixa mina naglar, men hoppas att det blir av snart :)

Tänkte lägga in lite bilder men det verkar som att sidan krånglar, får hoppas det funkar i morgon...

Inga kommentarer: