fredag 23 maj 2008

tips tips

Och så var veckan slut för vissa medans den fortsätter för andra. Det har varit fullt ös hela veckan med många olika behandlingar, framför allt PAGE klippningar. Roligt att så många vågar klippa av sitt långa hår för att testa på något nytt. Sen finns det alltid olika typer av hårförlängningar ifall att man skulle ångra sig...men tvekar på det, skönt att ha kort i sommar. Det skulle vara en London helg för min och Sarahs del i morgon, men men, vi fick ställa in det pga alla bokningar i morgon och på söndag. Går inte att säga nej till nån som ska gifta sig. Istället blir det mässa i Atlanta i augusti och Frankrike i september. Nu är det att bara jobba på och samtidigt ha nåt att se fram emot. Jag ser redan fram emot resan till Monaco i september! ALLA borde åka dit nån gång, det är galet fint, går inte att beskriva med ord. Man måste vara där för att uppleva det. Många som man har pratat med här har inte åkt till Monaco för dom förknippar det med lyx=dyrt, och det är verkligen lyx och visst hör man att priserna är höga men det beror på helt och hållet vart du sitter och fikar eller äter...är du vid monte carlo precis, där ligger en kaffe på 70 kr och vanligt vatten på 50 kr...medans om du sitter 100 m bort då ligger priserna på ca 40 kr...men det är just vid monte carlo man vill sitta och ta det lugnt så allt är värt det jag lovar. Efter att ha varit där en gång så kommer du åka dit igen jag lovar! Var tvungen att kolla in deras solarium, och resultatet blev det ni ser på bilden, riktigt snyggt, pris 250 kr för 20 min :)

drömmer bort mig nu...





Inga kommentarer: