fredag 17 oktober 2008

Eftersnack på Karisma

Så allt har börjat lugna ner sig på salongen, och det känns bra. Igår hade vi en mysig kväll på salongen med familj. Förr brukade man ju alltid springa från jobbet när man slutade men något har väl förändrats. Tror att det är så när man trivs på ett ställe och eftersom ingen har bråttom längre efter jobbet så verkar ju alla trivas. Har tänkt mycket på det på sista tiden, hur man lätt vänjer sig och nöjer sig för det näst bästa. Ofta om man inte trivs med något så är det lätt att stanna kvar vi det på grund av bekvämligheter. Grejen är den att det ofta är svårt att bryta ett sånt mönster, men jag är helt övertygad om att när man väl gjort det så kommer det vara det bästa man gjort i sitt liv.
Igår var jag ledig men som sagt trivs man så gör man, så jag åkte in och spenderade lite tid me min kollegor. Efter det gjorde jag en ny weave på Vanessa hon blev jätte fin (eller finare). Hanse satt kvar ett tag och chillade med hans nya mini data, den är nog det coolaste jag sett. Senare på kvällen kom Tanja tillbaks med sin man, Goran och deras lilla Nikola. Och så kom även min bror, Robert förbi och där började efternacket på Salong Karisma...






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey hey tjejer.. Har checkat in er hemsida och är jätte inspirerad =)
Jag vet att salongen ligger i stockholm, men vart?, är nämligen jätte sugen på att göra om mitt hår. Varnar dock att jag har väldigt tjock afrohår..Är det ett problem ?! =)

XoXo En stor beundrare =)

Urban Hair sa...

Hej! Vad roligt med beundrare :) Salongen ligger på Ringvägen 85, skanstull. Du är jätte välkommen med ditt tjocka afro :)