torsdag 23 oktober 2008

Player

Nu har jag kommit hem ifrån min basket träning. Haha aa precis basket, det trodde ni inte va? Slutade för ca 4 år sedan, och nu blev jag sugen igen. Kommer bara träna basket 2 dagar i veckan, men det är alltid något.

På salongen idag så var det mer vågade klippningar. Ser att Tanja lagt upp bilderna ifrån igår. Det är så roligt när kunder ringer och bokar tid. Som Simona, hon låter bestämd och säger att hon vill klippa sig. Men när hon väl sitter i min stol så börjar hon tveka hehe. Men hon var grym som inte backade, hon sa åt mig att vara stark, jag fick inte vika mig för henne. Men hon blev galet snygg, och hår växer ju alltid tillbaks. Vill passa på att tacka min tuffa kund R, som överaskade mig med blommor, tack det värmde.

Kram Sarah



DAGENS KLIPP


GÅRDAGENS GÅVA

2 kommentarer:

Anonym sa...

när kommer bilderna från bloggminglet som ni tog upp i eran blogg???

Urban Hair sa...

Hej, vi väntar på dom. Fotografen har inte skickat dom än men vi Är på han dagligen, och dem är på G!