måndag 13 oktober 2008

Min dag

Fre den 13:de skulle jag kunna kalla dagen idag, haha. Min lediga dag efter 2 veckors jobb började inte riktigt som den skulle. Lämnade sonen på dagis tillsammans med min man, men ville han stanna kvar på dagiset, NEJ, vi fick på nåt sätt slita ut oss, kvar var han i fönstret och kollade efter oss och grät :( Kunde inte åka därifrån så kvar var i bilen var vi en stund för att se när dom skulle ut på gården, där kom han ut, gick själv med sin nalle i handen helt deprimerad, var nästan att vi hämtade han, men farligt, hade då kanske varit så varje morgon, dom lär sig så snabbt och fattar ännu bättre :) Nu var jag hemma och skulle dammsuga och moppa, men nej, gick inte som planerat då hela hinken med vatten trillade på mattan och runt om, samtidigt som jag halkar, haha. Så fram till 17.00 vågade jag ej göra så mycket...kl 19.00 skulle vi på en liten visning som frisörföretagarna hade, men men, haha, efter att ha anmält oss så kom våra papper bort märkte vi när vi skulle kolla upp vart den skulle vara, så det blev ingen visning för våran del. Istället blev det kaffe hos mig, alltid nåt va, hoppas din dag har varit bättre? :)

Som Sarah skrev här nedan så hade vi en bloggarmingel kväll i torsdags och trevligt var det ja, väntar fortfarande på bilderna, förhoppningsvis så får vi upp dom i morgon och även lite mer detaljer.



Sarah med 800 gram runt halsen, haha

Inga kommentarer: