lördag 18 oktober 2008

Ok nu har jag något för alla er som älskar plattången mer än allt annat på jorden. Jag älskar lockar missförstår mig inte, men jag trivs bäst i rakt så är det bara. Och eftersom jag plattar håret ofta så tänkte jag att det var dags för mig att hitta en produkt som återfuktar och vårdar hår som ständigt utsätts för värme. Nu har jag hittat den magiska produkten och den heter "Real Control Thermal Resist". Den är till för att återuppbygga hår som utsätts för värme, i form av plattänger, håtfönar och locktänger mm. Den innehåller katjoniska molekyler, och för oss som inte vet vad det innebär så är det allt vi behöver för att återuppliva och vårda skadat hår. I innehållet så fann jag även en massa proteiner och det vet nog alla mina kunder att jag inte kan få nog utav. Håret behöver proteiner och det mer än något annat. Slutligen så fann jag även att "Shea Butter" finns med i hela den serien och det är bra för att reda ut kontrollera håret. Observerar att denna produkt inte ger oss tillåtelse till att platta håret dagligen! Men visst är det skönt att den finns?

Kram Sarah

Inga kommentarer: