torsdag 22 januari 2009

Stay Clean

Årets första och riktiga möte hade jag och Tanja idag. Kan inte förstå att vi snart haft denna salong i ett år. Vi är extremt taggade inför år 2009. På mötet gick vi igenom året som gått och hur vi vill att detta år ska se ut. Vi åt en god lunch på ett cafe som heter Cozy, har aldrig varit där förut. Kan säga att den ser väldigt tråkig ut när man åker förbi. Men när vi kom in så möttes vi utav en mumsig dagens meny och en riktig fräsch sallads buffe.

Tittade på bilder från Golden Globe galan. Tyckte inte att någon såg så wow ut i håret. När jag var liten och jobbade hos mamma på hennes salong så kom jag ihåg att alla pratade om håret innan en stor fest. Kläder, skor och smycken visst va de viktigt men håret oj det ska vi inte ens prata om. Men nu har jag varit lite besviken på det senaste stora evenemang som jag sett. Hur som helst så hittade jag ändå två personer som passade riktigt bra i sina frisyrer. Det här är ju riktigt stilrena frisyrer, men om ni känner mig så vet ni att stilrent passar mig helt utmärkt!

Kram Sarah


Inga kommentarer: