söndag 18 januari 2009

Stjärn Stylist

Hej alla, hoppas ni haft en trevlig helg så länge. Själv så spenderade jag hela dan på jobbet igår, dessutom så ska jag in snart igen. Igår var det en mysig dag på salongen alla jobbade samtidigt vilket är ovanligt på lördagar. Ofta brukar en ut av oss vara ute på fotosession, eller mest Hanse om jag ska vara helt ärlig. Han tycker att det är sjukt roligt så han tackar ju aldrig nej till en plåtning.

Jag sitter ofta hemma och spanar in nya frisyrer och trender, älskar att läsa tidningar och jag kan medge att jag precis börjat titta på Mtv för att mätta min frisyr hunger. Men vet ni vem jag fastnat för hela denna vecka, stjärn stylisten Ursula Stephens, hon är grym och en stor inspirations källa. Jag vet, tycker att jag är grym som kan prata bra om en annan stylist, men hon dödar när det gäller frisyrer. Om ni undrar vem hjärnan bakom Rihannas frisyr är så kan jag lugnt säga att det är ingen mindra Ursula själv. Hon har stylat alla från Kelis till Michelle från Destinys Child. Grejen är den för mig så handlar det inte så mycket om hur snygga frsiyrer man kan göra det handlar mycket om hur grym man är på att bestämma vem som passar i en frisyr. Många frisörer gör samma sak om och om igen på alla kunder. Och det gillar vet inte, nää inte alls ska jag säga...

Kram Sarah

Nedan har vi en bild på Ursula och Michelle, och en på Rihanna.


Inga kommentarer: