tisdag 1 december 2009

D.R.A.M.A

Idag hade jag sjukt kul på jobbet. Alla jobbade inte idag så d blev lite intimare på salongen. Jag fick höra så mycket och vi hade såna debatter. Ibland tycker jag nästan att man borde filma på salongen för det sägs och görs så mycket. Fick höra om en massa drama och skvaller och vi vet att det hör till i frisör branschen.
Vi pratade om allt från Chris Brown och Rihanna till Elin kling. Ibland blir det så hetsigt på jobbet att man nästan glömmer konversationerna. Det är ju d bästa med besöket min och min kunds diskussion. Jag fungerar som en psykolog och ibland får mina kunder ta över den rollen. Hur som helst så vill jag bara säga tack till alla mina kunder som förgyllar min vardag.


P.S

Du behöver aldrig någon som du inte vill ha i ditt liv. Och om du väljer att ha någon i ditt liv så ska det inte vara för att du behöver den personen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så starka och kloka ord Sarah!