torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!!!

Nu är jul och nyårstressen över för min del. Vi har jobbat från åtta på morgonen till sent på kvällen nästan varje dag under julen och inpå nyåret. Känner mig helt slut och känner mig väldigt tacksam för de lediga dagarna jag har framför mig.

Med det nya året kommer nya mål och rutiner och vi har jätte mycket att se fram emot inför 2010. Vi har bokat in oss på ytterliggare kurser så att vi kan hålla oss uppdaterade för våra kunders skull. Jag har nu bokat min biljet till Atlanta och åker i februari för att gå på den stora Bronner Bros showen. Det är världens största hår mässa och den pågår i 3 dagar. Så när jag kommer hem så kommer jag vara fylld med inspirations bensin för att kunna köra hårt hela 2010.

På salongen har vi fått göra många makeovers och fler kunder öppnar sina ögon för förändringar. Nedan är en bild på stylisten Maria Decida från www.2faced1.com. Vi har klippt och blekt hennes hår. Vi avslutade med en kall och isig nyans från Redken självklart!

Inga kommentarer: