fredag 11 december 2009

Jag vet att jag halkar efter men vi har lite för mkt att göra just nu på salongen. Kom precis hem och de andra va fortfarande kvar när jag stack. Idag blev det iskallt på vägen hem såg även lite snö. Fick mig att tänka på hur jag ska ha håret nu ikväll, ska snart ut och äta med en vän.

Så jag har tvättat håret och fönat det med Align 12 ultra straightning balm, från redken såklart! Det här är en värmeskyddande fön creme med stadga som hjälper mig att räta ut håret medans jag fönar det. Mitt hår blir ganska rakt av detta enbart. Men sen tar jag hot sets 22 och plattar håret för att få det att se lite mjukare och glansigare ut. Hot sets är ett värmeskydd i spray format med ännu mer stadga i. Sen avslutar jag med electric wax för att få ner alla små hår och för att tillföra ännu mer glans och stadga. Så nu är jag säker på att håret håller fast än jag får lite fukt på!

Vart d inte bra ?



Mina produkter...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser superbra ut i håret!!! :) En fråga till dig, använder du extensions i ditt hår? Om du gör, syr du in eller använder du clip-ons? / Mvh Susa

Urban Hair sa...

Hej Susa,

Jag syr in, på så sätt får mitt hår vila!