söndag 13 december 2009

Nu är det slut på helgen och jag hoppas att ni haft en lika trevlig helg som jag haft. Har varit så o social ett bra tag nu. Mitt liv har typ enbart handlat om jobb och inget annat. Men i fredags jag gick jag ut och åt med en vän och i lördags gick jag på Julgalan i globen och avslutade med en kort runda på stan. Så nu känner jag att jag fått en mysig dos av det sociala livet igen!

Julgalan var grymt bra helt sjukt igentligen, för idol blandat med schlager och E-type har typ aldrig varit min grej. Men jag tyckte att Linda Bengtzing och Co var riktigt grymma och underhållande.

Veckan har väl varit som vanligt på jobbet, nu börjar det ta fart då alla vill vara fina lagom till julbilderna. Stämningen på salongen blir allt mysigare och nu börjar även kunder känna igen varandra. Veckans citat "Sarah man kan inte vara singel för länge min kille säger att om man är singel vid 27års åldern så kommer man nog förbli singel" Hahaha kan nog inte hålla med dig om d I, men om det nu är så, så har jag väl ett par år kvar.

Innan jag slutar så vill jag passa på att rekommendera Redkens nya Power Tame 16. Det är en värmeskyddande leave-in creme som man har i innan man fönar hår rakt. Jag använde det på en kund i lördags som hade ett helt obehandlat och fylligt afrohår. Håret gav med sig så fort det kom i kontakt med värmen, så den fungerar super för er som har lite starkare och mer resistant hår. Föna håret med den innan ni plattar så kommer nu märka skillnad!!!





Inga kommentarer: