fredag 4 december 2009

Nu är det stort som gäller, tänka stort, leva stort och stort hår. Kom precis hem från jobbet, låter skumt men jag hade ännu en rolig och lycklig dag där. Idag var de flesta på plats och det var länge sen. Jag hade så mycket att jag inte hann äta på hela dagen har precis stoppat i mig min lunch låda.

Har sett på många modevisningar och tidningar att det finns en röd tråd överallt. Allt ska tydligen vara stort och synligt. Tycker att det är kul med stort, personligen så gillar jag stora spännen, stora kläder, stora örhängen men framförallt stora mål.

Nu behöver man inte dämpa på volymen, men för er som behöver hjälp att höja den så kan jag rekommendera...

Redken Guts 10 (appliceras i hårbotten innan du fönar)

Redken Layer lift 07 (appliceras i längderna innan du fönar)





2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan även de som redan har volym som till exempel Afrohår använda produkten för ännu mer volym? Kommer det att ge effekt över huvudtaget?

Urban Hair sa...

Det beror på vad för sorts volym du vill ha. Dessa produkter sväller upp hårstrået speciellt i kombination med värme. Men om man har afro hår så finns det andra aspekter man måste tänka på. Man måste t.ex tänka på vad man har i så att det inte upplevs som frizzigt och om man vill ha det rakt och stort eller lockigt och stort. Men det roliga är att det finns produkter för allt o alla!