onsdag 9 april 2008

CONFESSIONS



Jag tror att alla har varit där någon gång, där jag befinner mig just nu. Typ jag skulle aldrig klä mig som en hippie ALDRIG utsvängda byxor. Men det är så himla snyggt!!! Jag minns från när man var yngre, man ba aldrig buffallo skor(men pinsamt nog så hade jag några par), aldrig savann byxor haha de hade jag med, aldrig spetsiga häx skor (dröjde inte länge innan jag köpte mina första) aldrig bla bla bla osv. Men något hände när jag flyttade till California, jag hade en helt annan stil i jämförelse me dom som bodde där. De klädde sig på ett sätt som jag aldrig skulle kunna klä mig. Så jag hade två alternativ att antingen gå all american eller bli en outsider. Jag valde alternativ två självklart och det blev som therapi. Förut så ville man inte stå ut för mkt, fast än man var sugen på de ill röda skorna till jobbet. Men nu kommer du garanterat se mig i dom.

Kläder handlar mkt om att utrycka sig själv tycker jag. Jag ser verkligen hur en person är bara jag tar en titt i någons garderob. De e grymt, människan pallar inte alltid tala om hur man mår och så vidare. Så varför inte låta kläderna och håret föra den talan.


Hur som helst så är hippi trenden på väg tillbax, skönt med lösa sköna slappa kläder.


Pözzz Sarah


Inga kommentarer: