lördag 19 april 2008

Cool


Höll på att skriva skönt att det är fredag idag, men men, var visst inte det. Har ingen koll på dagarna längre...i alla fall, det har varit en skön lördag, mycket jobb på salongen. Det har varit hårförlängningar, texturizers, dreads och cornrows, drop in som vi inte kunde ta emot samt 2 nya kunder som kom förbi salongen. OCH även mycket prat från alla håll och kanter, kul med roliga kunder. Man har aldrig tråkigt :) Många av er ska säkert ut ikväll eller hitta på något, speciellt när det är så skönt väder, så varför inte passa på, välkomna våren med utgång. Jag kommer däremot att sega lite här hemma i soffan med något gott framför mig. Helt SJÄLV också, min lille mupp har somnat och min man jobbar så nu ska jag verkligen passa på och lata mig i soffan utan att höra att nån ropar på mig hela tiden :) Sarahs utgång ikväll, vi får hoppas nu att hon tar en del bilder så vi får ta del av hennes underbara kväll. Och så stort grattis till Agnes som fyller år :p Har nu blivit övertalad att följa med på en mässa i London i slutet på maj, inte för att jag inte ville följa med utan jag e flygrädd som bara den. Det blir nog en massa sömntabletter för min del tror jag...filmdags nu!


Inga kommentarer: