fredag 25 april 2008

Zoi

Uuuuh, jag har inte varit inne och bloggat sen i söndags, borde skämmas :) Nu är det fredag och det borde kännas skönt, men för min del så är inte veckan slut. Mer jobb väntar i morgon innan REDKEN visningen, så det blir en lugn kväll för min del medans Sarah är ute på festen med Ginuwine. Bäst hon har kameran med sig denna gången!Trevlig fest önskar jag er alla som är där :)
Får välkomna Zoi som börjar hos oss på torsdag, hon kommer att ta hand om era naglar så passa på och boka in tid redan nu för att ta del av erbjudandet. Borde själv kanske boka in mig för en handmassage efter alla hårförlängningar man har gjort i veckan. Skönt att bli ompysslad ibland!

Klockan börjar blir mycket, måste tvätta mitt hår inför imorgon, redken extreme med anti snap leave in!

Inga kommentarer: