söndag 20 april 2008

Sön-Dagen

Äntligen har man satt sig ner i soffan efter en riktigt lång lång dag. Det har varit otroligt fint och skönt väder som gjorde att man verkligen inte ville gå hem, och det gjorde jag inte heller. Efter att ha jobbat klart så fick jag som vanligt vänta på min man i 1 1/2 timma, fint folk kommer alltid sent va :p Så mycket som jag har gått idag har jag inte gjort på länge, från ringvägen till medborgarplatsen, sedan vidare till gamla stan, östermalm...uteserveringarna har kommit igång och det var sjukt mycket folk på medborgarplatsen som ni kan se här nedan. Gamla stan, där var det fullt med turister, hörde ryska 10000 gånger, kändes nästan som att man var utomlands. Det var liv överallt! Men när man kom till östermalm så var det helt dött, det var lite folk men det var skum stämning, tystlåtet och lite deprimerande måste jag säga. Lite skönt att vara på söder, känns mer avslappnat :) Efter att ha gått i evigheter och förbränt massa kalorier så var man ju tvungen att ta tillbaka dom haha, och med vad annars om inte nåt skräpmat, falafel i rulle :) Jag var såååå hungrig och när jag äntligen fick min mat så var den KALL haha, riktigt äckligt faktiskt, så det blir ingen mer mat på det stället.

Vår vägg har nu blivit målad så det känns skönt då vi kan påbörja nästa projekt på den. Kommer bli riktigt grymt när saken blir klar. Bilderna kommer komma upp om ca 2 veckor...
Ser fram emot veckan som kommer, med massa möten, jobb, visningar och nöjen! Kameran kommer vara igång :)

ZzzzzZzz





Inga kommentarer: