torsdag 10 april 2008

Overseas

Idag har varit en ganska lugn dag. Lotta vår ena frisör var ledig idag så det har varit jag, Tanja och Hanse på salongen. Min sista kund gjorde sig redo för en resa till New York, önska att man fick plats i bagaget.

När jag tänker på New York så tänker jag självklart på mode. Jag vill dela med mig av mina absoluta favoriter som hänger kvar från förra årets garderob.

Stora sköna t-shirtar helst med tryck. Dom är coola, dessutom så har jag bestämt att de passar till alla tillfällen. Typ till jobbet med ett par sneakers och sen ut till dans golvet med ett par pumps, en trendig hand väska och bling bling accessoarer (fastnat för guld färger). Dom snyggaste t-shirtsen har stora feta tryck på köpte min senaste från Weekdays herr avdelning. Personligen tycker jag att de ska hänga rejält typ lite ovanför knäna.

Sen måste jag säga till alla er kvinnor det är riktigt snyggt om man plockar ner killens svarta skjorta, låt den bara hänga lite slarvigt med håret i en slarvig bulle mmm skit snyggt!!!

Har tänkt mycket på hur kläder skulle sitta bättre om man visste hur man skulle ha håret till. Saker som jag tänker på är att ha uppsatt när jag typ har halternecks eller skjortor och utsläppt när jag har urringat men det funkar för mig who knows. Vet bara att det börjar klia i mina fingrar när jag ser någon som har sjukt fina kläder på sig. Och när hon har matchat allt perfekt men frisyren fäller krok ben.

Aja det var de, taggad inför morgondagens nya frisyrer och nya klipp. Är nästan alltid lika inspirerad varje morgon. Skriver NÄSTAN bara för att det finns regniga dagar då man helst inte vill kliva upp ur sängen.

Ha d så bra så länge vi höres snart

Pözz Sarah



Inga kommentarer: