tisdag 8 april 2008

Debut










Då var d dags för min blogg debut hehe. Ovan har vi lite blandade bilder från idag. Högst upp har vi Tanja som försöker hitta en lämplig plats för vår Redken Stand. Sen har vi Jag och tanja med min lilla hund Harlem. Efter det har vi min underbara bror som kelar med Harlem, oerhört manligt. Sist men verkligen inte minst de grymma frisörerna Hanse och Lotta.
Känns underbart att kunna ge en liten bit av mig själv varje dag med tanke på att jag får ta del av många andras tankar och funderingar. Älskar att prata och diskutera med mina kunder, ni vet inte hur mkt ni inspirerar mig. Det kan va allt från att få mig att vilja träna mer till att börja rida häst haha.


Sen så ska man inte glömma besökarna de som bara kommer in lite snabbt för att chit chatta lite diskutera snabbt och även ibland för att mata mig. Som idag fick jag besök av min kära bror Robert, han ba "Yo sis, u round? Thinkin bout cumin by real quick". Jag ba a jag e här och innan man han lägga på så va han där liksom.

Sen måste jag säga att jag e gaaalet nöjd över salongen och mina medarbetare man känner sig lyckligt lottad över att trivas på sin arbetsmiljö. Att jag startade en salong med min vän och kollega Tanja var nog en av de bästa grejerna jag gjort.

Jag vet nog inte vad min blogg kommer att bidra med, kommer nog skriva mkt om hår säkert mode men vem vet lite om livet kanske. Men det ni garanterat komma att läsa är en massa stav fel hehe. Ha d bra så länge, ni kommer höra från mig snart igen.


PÖZZZZ Sarah.


















Inga kommentarer: